VKP - boční vysokozdvižné vozíky, zakázková strojírenská výroba

Boční vysokozdvižné vozíky - střední řada

Všeobecně

Boční vozíky - střední řada

Vozík s bočním ložením je vhodný především pro přepravu a manipulaci s dlouhými břemeny. Nachází uplatnění hlavně v dřevařských závodech, hutních provozech a skladech dlouhých výrobků. Umístění výsuvného zdvihacího zařízení na boční straně a dokonalá manévrovací schopnost daná velkým natočením kol řídící nápravy umožňuje minimalizovat šířku obslužných uliček a tím maximálně využít skladovací plochy. Zabudování pohonné jednotky pod úroveň zadní plošiny a snadný přístup na přední i zadní plošinu umožňuje, aby celý proces manipulace s materiálem byl pohodlně prováděn pouze řidičem. Vozík plně odpovídá předpisům platným v EU pro provoz a bezpečnost těchto strojů, jako je EN DIN 15 18/FEM 4001, EN 1459 atd.

Kabina

Ergonomicky uspořádaná kabina, přizpůsobená potřebám řidiče poskytuje optimální pracovní podmínky přehledným rozmístěním ovládacích prvků, komfortní sedačkou, dokonalým výhledem na všechny strany a především k nákladu, s nímž je manipulováno. Polohu volantu, sedačky a ovládacích pák hydraulického systému lze snadno přizpůsobit individuálním potřebám řidiče. Kabina je vybavena účinným vytápěním zajišťujícím rovněž rychlé odmrazení skel.

Pohon

Sériově je dodáván nový typ vznětového motor Perkins 404-C22, uložený pod plošinou v zadní části vozíku. Dobrý přístup k motoru je zajištěn odklopnou zadní částí rámu. Prostor motoru je dokonale odhlučněn.

Systém pohonu

Výkon motoru je přenášen pomocí hydrostatického převodu na hydromotory v kolech. Podle potřeby se automaticky reguluje velikost tažné síly nebo rychlost jízdy. Směr jízdy určuje řidič nastavením ovladače v kabině. Sériově jsou montovány hydraulické prvky firmy Bosch - Rexroth.

Podvozek

Pevný a tuhý rám je na straně řidiče spojen pomocí dvojčinných hydraulických válců s nápravami – přední řídící a zadní hnací tvořenou výkyvně uloženým nosníkem osazeným na koncích hydrokoly. To zajišťuje nejen hydraulické vyrovnávání kol na obou nápravách, ale umožňuje také naklápění rámu a zdvihacího zařízení a tím snadné nakládání břemen.

Systém hydrauliky

Hydraulická nádrž a filtr jsou umístěny v zadní části rámu. Čerpadla jsou napojena přímo na motor. Celý systém je navržen tak, aby výrobcem garantované parametry vozíku byly v provozu bez problemů dodrženy.

Zdvihací zařízení

Standardní zdvihací zařízení je dvoudílné teleskopické. Provedení kladek umožňuje vymezování provozních vůlí bez demontáže zdvihacího zařízení. Příčný výsuv je zajištěn dvěma dvojčinnými hydraulickými válci uloženými vodorovně.

Další varianty zdvihacího zařízení

Na přání zákazníka je možno dodat i různé další varianty zdvihacích zařízení,např.:

  • s vyšším volným zdvihem
  • vícestupňová pro vyšší zdvihy
  • s hydraulicky přestavitelnou vidlicí atd.- s vyšším volným zdvihem
  • vícestupňová pro vyšší zdvihy
  • s hydraulicky přestavitelnou vidlicí atd.

Titulní stránka | Kontakty | Mapa webu | Tisk | Nahoru | Zpět

Strojírna Potůček, s.r.o., Tovární 123, 538 21 Slatiňany, Czech Republic
tel.: +420 469 660 747 | fax: +420 469 660 740 | email: vkp@vkp.cz | internet: www.vkp.cz |

NAVRCHOLU.cz